Friday 28 October 2011

my 2nd e-novel...Sejuta Kasih Qairina ^,~

salam untuk sume reader di blog dila... 2nd e-novel bakal keluar tak lama saja lagi. dila dah fikirkan jalan ceritanya dan mungkin dalam masa yang terdekat ni mungkin akan masuk bab 1 hehe...tak lupe juga pada BKH, dila akan siapkan dan upload smpai ending. insyallah....


cover ni bru dila buat pagi tadi tau hehe...penat nak cari gambar yang berkenan dihati haha..


Sinopsis:

Kata orang dulu-dulu, cinta andai tidak ada restu dari orang tua, hidup tak akan bahagia. Itulah apa yang berlaku dalam hidup seorang gadis bernama Qairina Faqiha. Dua tahun menyulam kasih sudah cukup membuatkan dia menerima lamaran si kekasih hati. Namun restu yang tak diberi meranapkan segala harapan dan angan-angan yang dibina. Kata-kata hinaan yang dilemparkan masih melekat kuat dalam ingatannya. Luka yang terkesan dihatinya telah mengubah hidupnya 360°, dari seorang gadis yang dulunya ceria dan gila-gila, kini menjadi seorang gadis yang pendiam dan murung. Sang kekasih hilang jejak, meninggalkan dia terkapai-kapai sendirian.

Tengku Iskandar Farabi . Dari lelaki yang dulunya seorang pencinta setia ,dia kini menjadi seorang pemain cinta. Cinta? Ada apa dengan cinta?. Telah diberikan semua kesetiaan cintanya buat sang kekasih hati , namun dia tetap dikhianati. Baginya semua perempuan sama, tak pernah setia dalam bercinta. Apabila berjumpa yang lebih kacak, lebih kaya, yang lama ditinggalkan.

Tatkala si pencinta setia bertentang mata dengan si pemain cinta. Adakah love reaction bakal berlaku?

~ e-novel terbaru dari dila…boleh tolong komen hehe…~

6 comments:

hana_aniz said...

hehhe. baca sinopsis je da rasa excited!!


sambung cepat2 n romantik2 n panjang2.. hehehe. demand plak.

x kesa, asalkn best!

Anonymous said...

;] nk bace bab 1

Anonymous said...

best....best tak sabar nak tgu bab 1

Lysa M.R said...

looks like a great storyline ... pls upload ASAP ...will be waiting patiently .. n don forget to post new n3 for BKH - luv aiman n lisa :)

Anonymous said...

interesting!!..bravooo..!!.huhu...
wishing u ~G00D LUCK~...

yanmaneee said...

giannis shoes
curry shoes
kobe 11
moncler
off-white
yeezy 700
golden goose francy
yeezy 700
hermes birkin bag
supreme clothing