Wednesday 15 March 2017

MANISNYA SOUFFLE VERSI NOVEL- [ OPEN ORDER!]

ALHAMDULILLAH.....






Tak terhingga rasa syukur ke hadrat Allah. akhirnya novel ke-5 dila 'MANISNYA SOUFFLE' sudah pun keluar dibawah penerbitan KAKI NOVEL.

Rasanya dah lama ceritanya di hold utk memberi ruang supaya dila menyiapkan manuskrip penuh dia kan?? masih ingat tak jalan cerita dia? masih ingat tak pada Zafeeq Aidan & Mia Aizara?

Alhamdulillah... akhirnya penantian ni berbaloi jugak kan? *nangis tepi bucu katil sob...sob

Insha allah skrang dila akan start dengan projek baru 'KASIH ZENIA'. keep supporting me okay <3


Sinopsis Manisnya Souffle:


Saat kecewa dikhianati teman lelaki dan teman baik sendiri, muncul seorang lelaki misteri yang berjaya mengubat lara di hati Mia Aizara hanya dengan sepiring soufflé yang manisnya hingga kini masih terasa.

Dua tahun kemudian, ‘Paris Hilton Malaysia’ itu kembali. Seorang gadis muda yang menjadi pewaris kepada empayar hotel milik keluarganya. Sekembalinya dia di situ mempertemukan dia dengan seorang chef, Zafeeq Aidan. Satu-satunya lelaki yang berjaya membuatkan kehidupan ‘diva’nya tunggang-langgang. Maruahnya tercalar, egonya terguris.

“I bos dekat sini! Lantai restoran yang you pijak ni semuanya atas penguasaan I. I’m the boss here, not you! Kalau you masih tak puas hati, dipersilakan angkat kaki dan berhambus dari sini!” - Zafeeq
“You... did you just talk back to me?!” – Mia

Hari demi hari membuatkan kedua-duanya kian rapat dan akhirnya kata cinta terluah di bibir masing-masing. Namun, sebuah ‘rahsia’ yang telah tersimpan sekian lama memburukkan keadaan dan peristiwa demi peristiwa menimpa Mia membuatkan dia kian lelah hinggalah akhirnya....

“Kita berpisah.” – Zafeeq

“I doakan you takkan bahagia selamanya Zaf!” – Mia

Air mata menjadi sahabat setia. Luka yang terobek tak mampu lagi diubati. Lantas kakinya melangkah panjang meninggalkan semuanya. Adakah ini pengakhiran kisah mereka? Kisah yang hadirnya ibarat mimpi yang tak pernah dia dambakan.

“Datangnya kau ibarat mimpi yang tak pernah aku dambakan....”

SEMENANJUNG : RM24


SABAH&SARAWAK : RM27

Order boleh dibuat terus daripada KAKI NOVEL ^^

Cara Oder:

1) PM Cik KN dihttps://www.facebook.com/kakinovelofficial/messages/
2) WHATSAPP KN di talian 0177145595

3) Klik butang 'SHOP NOW' untuk melanggan di laman web kami ‪www.kakinovel.my


Satu lagi. Diingatkan ye order untuk novel ni tak disertakan dengan tandatangan. Dan dila akan berada di booth kaki novel sewaktu PBAKL nnti.

JADUAL PESTA BUKU ANTARABANGSA

6 Mei - 11.30 hingga 1.00 pm
&
7 Mei - 2.30 hingga 4.00 pm

Jadi jangan lupa bawak buku sekali untuk jumpa dila dekat sana nanti okay >_< Oh ye... untuk yang dtg di PBAKL nnti ada special gift tau!!




uolss akan dapat bookmark atas ni tau. Jadi jumpa sana nanti! Muah.... xoxo

2 comments:

Unknown said...

Nk tanya cam mna nk beli buku ni..

Unknown said...

Best novel ne.. Fiza baru bce