Monday, 15 August 2011

penatnya nak menaip!!!!

sekarang ni tak kira siang malam asyik kerja menaip je tapi tak siap-siap juga manuskripnya. dah naik sakit bahu ni, mata pun dah naik berpinar-pinar. belum lagi ak mengedit ayat-ayat n perkataan. penat2

tapi bila difikirkan, kena siapkan juga manuskrip ni sebelum kuliah stat 12/9 ni coz nanti sem baru ni dila dah duk luar kampus n rumah sewa baru tu xde wireless takut tak sempat nak hantar

 dila nak  baritahu mungkin ada pertambahan scene n pengurangan scene ikut kesesuaian hehe...ok nak sambung manaip lagi..wish me gud luck ok. ^,~ luv u all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

Seorg wanita... said...

chayyok! chayyok! dila..

semoga berjaya siapkan secepat yg mungkin.. :-) semoga dimurahkan idea2 utk menulis dgn baik...

salam ramadhan ke-16!

mimi syafiqah said...

chaiyok2 gurl...

aqilmiss said...

gud luck...

Anonymous said...

gud luck Dila..:))

Eiymah said...

Good Luck dik! Akakpun sampai sekarang xsiap2 lagi wat manuskrip..masalah kekeringan idea.Hehehehe...All the best! chaiyok2

dila said...

haha...thanks ume hehe

ajue said...

xtw la plak dila pndai mngarang..btw nice work gurl!..=)

dila said...

haha...sje2 je la nik..xde keje nk buat cuti2 ni..

Biey said...

all da best..

Danielessh said...

gud luck Dila..:))